מהו נכס דיגיטלי, ולמה זה כדאי?

תאריך

Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!

בעידן בו כל אדם הוא גם משקיע, ולכולנו יש גישה לרשת האינטרנט, כולם רוצים ללמוד מהו נכס דיגיטלי, וכיצד הוא יכול לעבוד בשבילנו. נכס הוא בעצם כל דבר שנמצא בבעלותכם ומפיק עבורכם רווח, ונכס דיגיטלי כשמו כן הוא, משהו מקוון (כלומר ברשת האינטרנט) שעובד בשבילכם, ומפיק עבורכם רווחים, ולעיתים אפילו רווחים נאים מאוד.

יצירה וניהול של נכסים דיגיטליים זה לא דבר פשוט, אך גם לא דבר מורכב במיוחד. כמו הרבה תחומים אחרים, לפני שנכנסים אליו הוא נראה אולי מורכב ומאתגר, אבל כאשר מתחילים להבין את התהליכים והדברים המרכיבים נכס דיגיטלי מניב, משנים מהר מאוד את הגישה ופתאום הכול נראה פשוט ונגיש. רק תשאלו את עשרות אלפי הישראלים שמקבלים כל חודש כסף ישירות מהאתר שלהם, בלי להיות מומחים גדולים.

מהו נכס דיגיטלי למשל?

ממש כמו שנכס נדלן יכול להגיע בצורת בית, דירה, ווילה, שטח מסחרי, חנות וכיו"ב, הרי שגם מהותו של נכס דיגיטלי יכולה להשתנות ולגלות הזדמנויות שונות שידברו לאנשים שונים:

  • ערוץ יוטיוב – ענקית הווידאו YOUTUBE משמשת את מרבית העולם כמקום לצפות בו בסרטונים, אך עבור חלק מאיתנו הערוץ הוא מכונת כסף משומנת היטב.
  • קבוצת פייסבוק – עוד ענקית בינלאומית, הרשת החברתית שמהפנטת מליארדי אנשים למסך בכל רגע נתון מהווה מכרה של זהב לאלו שיודעים לנהל קבוצת פייסבוק פעילה
  • דף אינסטגרם – עוד ישות אינטרנטית עצמתית בצורה יוצאת דופן, אינסטגרם הפכה מזמן למקור פרנסה של עשרות אלפי אנשים בכל העולם, וגם בישראל.

איך מכניסים מזה כסף?

עכשיו כשהבנו פחות או יותר מהו נכס דיגיטלי, בואו נבין מדוע ערוץ יוטיוב, קבוצת פייסבוק או דף אינסטגרם מהווים נכס מניב. בגדול, מה שמאפיין את שלושת הנכסים הנ"ל (ונכסים דיגיטליים אחרים כמובן), זו היכולת שלנו למנף את תשומת הלב של קהל הגולשים לעבר פרסומות.

כדי לייצר כסף מנכס דיגיטלי אנחנו יכולים לאסוף "לידים", למכור מוצר באופן ישיר, לקבל כסף מפרסומאים עבור חשיפת הקהל שלנו לפרסום שלהם (מודעות גוגל למשל), ושיטות של שיווק שותפים, לצד שילובים של השיטות הללו.

מבית YeshnoSEO

All Rights Reserved - Beseg.co.il © 2021