SEO

המדריך המלא לקידום האתר שלכם

כל בעל עסק או נותן שירותים, שרוצה להצליח בעסקים, חייב להחזיק אתר אינטרנט. הרי היום כולם גולשים באינטרנט 24 שעות ביממה, ולכן חובה להחזיק באתר עדכני, מושך ואטרקטיבי, שיציג היטב את העסק, ויעשה לו פרסום תדמיתי מושלם.

תאריך

Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!

חשוב לזכור כי לא משנה כמה האתר יהיה מושך ואטרקטיבי – כדי לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, חשוב לקדם אותו, במיוחד בכל מה שקשור למנוע החיפוש גוגל וכל שאר מנועי החיפוש המובילים. ככל שהאתר ידורג גבוה יותר, כך יגיעו לעסק יותר ויותר לקוחות, ולכן חשוב לבצע קידום אתרים תמידי. איך עושים זאת?

כתיבת מאמרים לאתר

כדי לקדם את אתרכם, מומלץ בראש ובראשונה לפנות לשירותי חברת קידום אתרים אורגני. הסיבה לכך היא שחברת הקידום מכירה היטב את האלגוריתם של גוגל על פיו נקבע הדירוג. האלגוריתם בודק, בין היתר, את התוכן המופיע באתר.

בשל כך, חשוב שהאתר יהיה מעודכן בתוכן עדכני. לא מדובר פה על כמות התוכן בלבד, אבל בעיקר על איכות התוכן – ככל שהתוכן יהיה יותר איכותי, כך צפוי האתר להתקדם מעלה בדירוג של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

לפיכך, מומלץ לפנות לגורם מקצועי, יודע כיצד לכתוב מאמרים איכותיים. בנוסף, מומלץ להדריך את הכותב לפני הכתיבה, בדבר מילות קידום מסוימות (או אם תרצו  – 'מילות מפתח'), שתרצו שיכללו במאמר. כך למשל, משה, אינסטלטור שעובד ברמת השרון והסביבה, ירצה שהמאמר שיופיע באתרו יכלול מילת קידום דוגמת 'אינסטלטור רמת השרון', מאחר שכך גוגל ידע להפנות גולשים שמחפשים אינסטלטור ברמת השרון, דווקא לאתר של משה.

טעויות נפוצות בקידום אתרים

בעלי עסקים רבים, חושבים כי המאמרים צריכים לכלול את כל מילות הקידום האפשריות. כך, יוצא מצב שמאמר בן 400 מילים כולל חזרה של 30 פעמים של מילות קידום שונות. גוגל יודע לעלות על כך, ולמעשה, הוא מחשיב את המאמר כלא איכותי, מה שעלול בדירוג האתר. בנוסף, אתרים רבים מפורסמים בקידום ממומן, וכך מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל.

לכאורה מדובר בהישג עבורם, מאחר שבאמצעות התשלום הם מופיעים באופן מידי בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש. בפועל, הופעה בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש לא תורמת לאתרים, מאחר שגולשים רבים מודעים לאופציית הקידום הממומן, ומדלגים על המאמרים הממומנים, ופנים לאתרים שמדורגים ראשונים 'בזכות', ללא תשלום נוסף.

כמה מילים לסיכום…

אל תזלזלו בכל מה שקשור לקידום אורגני עבור אתרכם. השקיעו כמה שרק תוכלו בתהליך ותראו איך תוכלו להרוויח מכך בהמשך. אם אין לכם את הידע והניסיון לבצע את הקידום בעצמכם, אז העזרו במקצוענים בתחום. בחרו אותם בקפידה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם משלמים המון כסף לחברות שלא עושות עבודה איכותית. על כן, כאשר אתם ניגשים לבחור חברה שתקדם את האתר שלכם, בדקו מהו הדירוג שלה (אל תתפשרו על דירוג בינוני, הדירוג צריך להיות חמישה כוכבים), כמו כן קראו גם המלצות של לקוחות (ניתן לקרוא אותן בקבוצות בפייסבוק, בכרטיס העסק של החברה המופיע לעיני כל בגוגל, באתר האינטרנט של החברה, בקבוצות ייעודיות בפייסבוק ובפורומים העוסקים בבנייה וקידום של אתרים). אם אפשר, נסו גם לבקש טלפונים של לקוחות מרוצים של החברה. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון על השירות שהחברה מספקת, על התוצאות ועל רמת שביעות הרצון. בדקו גם מהו המחיר המבוקש על השירות והאם יש התחייבות שנתית. לאחר שיש לכם את כל הנתונים, אז תוכלו לבחור את החברה המתאימה. שיהיה בהצלחה!

מבית YeshnoSEO

All Rights Reserved - Beseg.co.il © 2021