החשיבות של קידום אורגני SEO

החשיבות של קידום אורגני

תאריך

Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!

קידום אורגני

קידום אורגני seo  הוא מסוג הדברים שעד שלא פועלים בנושא הזה, או מתייעצים עם אנשי מקצוע שהם מומחים בתחום הזה, לא מבינים עד כמה הנושא הזה חשוב ודרוש לכל עסק. המטרה של קידום אורגני הוא להציב את האתר הספציפי בראש סולם האתרים במנוע החיפוש של גוגל כאשר מחפשים ביטוי ספציפי. אם האתר נמצא במקום גבוה יש גולשים רבים שיכנסו אליו ויתרשמו מהמידע שקיים בו מהמאמרים המקצועיים וגם מהמוצרים שהאתר מוכר. לעומת זאת אם האתר ממוקם במקום מרוחק בדף השני השלישי או הרביעי, אין ספק שכמות הגולשים שיחשפו לאתר הזה היא קטנה ביותר. לכן המשימה היא לעשות כל שניתן באמצעות אופטימיזציה ולהעלות את מיקומו של האתר החשוב לקדמת הבמה.

קידום אורגני היא פעילות מתוחכמת באמצעות מילות מפתח. המקדם מבצע מחקר מילות מפתח כדי לקבל תמונה של הביטויים השגורים בפיהם של הגולשים באופן תדיר וגם אלו שהגולשים משתמשים בהם באופן נדיר. שיטת העבודה של קידום אורגני seo היא להעלות לאתר מאמרים איכותיים ומעניינים אשר משולבים בהם מילות המפתח הרצויות. האלגוריתם של גוגל אשר סורק את האתרים ואת המאמרים מבחין בכך שיש מאמרים איכותיים ובזכותם הוא מעלה את מיקומו של האתר. בדרך זו האתרים מדלגים כלפי מעלה עד שהם מגיעים למקום ראשון, או לאחד מהמקומות הראשונים. קידום אורגני אינו נעשה פעם אחת אלה מדובר בפעילות שוטפת ועקבית שיש לה תוצאות מוכחות. לעיתים התוצאות הן מהירות מאוד לעיתים איטיות, אך ברוב המקרים הפלא הזה מתרחש.

 

הקמה של אתר אינטרנט מקצועי

 

בעלי עסקים דואגים בדרך כלל להקים באמצעות איש מקצוע מעולה אתר אינטרנט איכותי ומקיף. אך אם הם לא יבצעו במקביל לכך גם קידום אורגניseo  אפשר לומר שהם לא עשו כלום. כיוון שהאתר הוא יפה מאוד אך החשיפה שלו לגולשים תהיה מינורית ולכן לא תהיה לכך תהודה כלל. לכן ההמלצה היא להגיע לאיש מקצוע מהשורה הראשונה בתחום קידום אורגני ולתאם אתו את ביצוע הקידום באופן רציף.

 

מדדי ההצלחה

 

הייתרון בקידום אורגני seo  הוא בכך שיש כלים אשר באמצעותם אפשר למדוד את השינויים באתר האינטרנט מרגע תחילת ביצוע הקידום האורגני.

 

בתוכנות הייעודיות אפשר לראות כמה גולשים נכנסו בכל יום לאתר בעבר, מול הכמות היום-יומית כעת לאחר ביצוע השינויים. באתרים שיש בהם מכירות אפשר לראות מה הייתה רמת ההכנסות טרם ביצוע הקידום האורגני ולאיזה רמות יום-יומיות של הכנסות הגיע האתר לאחר מכן.

 

לידים באתר

 

באתר שמבוסס על לידים אפשר לראות את הכמות הגדולה של הלידים שאנשים השאירו פרטי התקשרות, כדי לשוחח עם נציגים של החברה. בהתאם לתחום העיסוק של כל חברה הלידים הללו הובילו במקרים רבים ליצירת עסקאות של מכירות או של מתן שירותים וכך נוצר גידול בהכנסות. לכן כאשר מבצע קידום אורגני seo רואים את ההבדל המהותי בין העבר לבין ההווה.

מבית YeshnoSEO

All Rights Reserved - Beseg.co.il © 2021