קידום אתרים אורגני SEO

האם כל עסק צריך קידום אורגני ולמה?

תאריך

Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!

בתקופה בה כל הצרכנים נמצאים ברשת הדיגיטלית, לא נשארות לכם הרבה ברירות.
אם אתם רוצים להישאר רלוונטיים תהיו חייבים ליצור נוכחות דיגיטלית, ועל מנת לייצר מכירות תהיו חייבים לדאוג שגולשים יכנסו לאתריים שלכם באופן שוטף.

הנה מספר סיבות שמראות למה קידום אורגני יזרים אליכם לאתר תנועה איכותית במיוחד של לקוחות:

קידום אורגני – הגעה לקהל איכותי יותר

להביא גולשים לאתר זה לא סיפור מסובך, להביא גולשים איכותיים לאתר שגם ירכשו באתר וגם
יחזרו, זה כבר אתגר אמיתי. גולשים שמבצעים חיפוש במנועי החיפוש ונכנסים לתוצאות האורגניות, טבעיות, הם קהל לקוחות איכותי יותר, שמוכן לבצע התקשרות או רכישה באתר. קהל זה מבין ויוצא מתוך נקודת מבט שאם מנוע החיפוש בחר להציג את האתר בתוצאת הראשונות, כנראה שניתן לבטוח בבחירה.

קידום אורגני יאפשר לכם לשפר את הסמכות של האתר במנועי החיפוש

אתם כמובן מבינים שלמוניטין ולשם של העסק תפקיד מרכזי וחשוב בבחירה של לקוח האם לרכוש ממנו מוצר או לבקש שירות כלשהו. כאשר אתם עושים קידום אורגני לעמודי האתר שלכם המטרה היא להראות לגולשים שהאתר והעסק שלכם נתפס כאוטוריטה בתחום, וירצו ליצור עמכם קשר.

לטווח הארוך, קידום אורגני הוא זול יותר משמעותית

בסביבה כה תחרותית בה מחירי הקידום הממומן רק עולים, קידום אורגני לעסק הוא השקעה משתלמת ביותר מבין כל אופציות הקידום והפרסום. הסיבה לכך ברורה:
בקידום אורגני ההשקעה היא בתשתית, במידה והצלחתם להגיע להישגים משמעותיים, ההשקעה  בהמשך תהיה זולה יותר ובעיקר תעסוק בתחזוקה. בשונה מהקידום האורגני בקידום ממומן, ברגע "שתורידו את הרגל מהגז" – תפסיקו לשלם לגוגל, המודעה שלכם תעלם וכך גם התנועה לאתר.

קידום אורגני, לא משלמים על קליקים!

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין קידום אורגני לקידום ממומן, במיוחד בתחומים תחרותיים, הוא התשלום עבור קליקים לגוגל. בקידום ממומן, אחת התופעות המייקרות את הקידום, היא תופעת הקליקים של מתחרים או סקרנים, קליקים אלו מעלים את המחיר, את ניצול התקציב ואת מספר ההמרות אותו יקבל בית העסק. קידום אורגני עליו לא משלמים לגוגל עבור כל קליק מבטל תופעה זו.

קידום אורגני ישפר את הדירוגים של עמודים וביטויים נוספים באתר.

ברגע שתבצעו תשתית נכונה המתמקדת בקידום אורגני, היא תעבוד היטב לא רק עבור הביטויים אותם בחרת לקדם כביטויים עיקריים במהלך מחקר המילים לאתר. ברגע שמנועי החיפוש יבינו באילו עולמות תוכן אתר האינטרנט שלכם עוסק, תהנו מתנועה אורגנית של גולשים שיבצעו חיפוש של ביטויים אחרים או משלימים.

קידום אורגני מאפשר לכם ליהנות מתנועת חיפוש בכל העולם ובכל מנועי החיפוש.

בישראל נראה לנו טבעי שרוב החיפושים והתנועה מתבצעים במנוע החיפוש של גוגל. חשוב לדעת ולזכור, ישנה כמות לא זניחה של תנועת חיפוש שמגיעה ממנועי חיפוש אחרים. אחד ממנועי החיפוש בו משתמשים בחלק לא קטן מן הארגונים, הוא מנוע החיפוש בינג – מנוע החיפוש של מיקרוסופט  והוא משמש לרוב כברירת המחדל של מערכת ההפעלה במחשבים. במידה ותקדמו את האתר שלכם בגוגל בצורה ממומנת לא יחשפו כל אותם גולשים במנועי החיפוש האחרים.

מבית YeshnoSEO

All Rights Reserved - Beseg.co.il © 2021