אבטחת מידע וסייבר

אבטחת מידע באתרים

תאריך

Load WordPress Sites in as fast as 37ms!
Load WordPress Sites in as fast as 37ms!

אבטחת אתרים הופכת לבעיה מרכזית הן עבור משתמשי הקצה והן של מנהלי האתרים בשל מספר סיבות. ישנם סיכוני אבטחה רבים שעלולים להתמודד אתרים ועל מנהל האתר להיות מודע אליהם, כגון גניבת פרטי התחברות לאתר, פריצה למאגר המידע של האתר, התקפות XSS, התקפת DDoS וכו

אבטחת אתרים מהווה דאגה גדולה לבעלי אתרים.

אז כיצד להפוך את האתר שלך למאובטח? יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי להגן על האתר שלך מפני האקרים:

אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לעשות הוא לוודא שהאתר שלך מאוחסן בשרת מאובטח, ללא רישום עבר של פריצות או הפרות אבטחה. בדרך זו, קשה יותר להאקרים לגשת ולנצל כל נקודות תורפה באתר.

השלב הבא יהיה שינוי כל הסיסמאות שלך באופן קבוע, כמו גם שימוש בסיסמאות שונות עבור כל חשבון ושירות שאתה משתמש באינטרנט. שנה את הקודים בחיבור ה- Wi-Fi שלך באמצעות סיסמאות חזקות והשתמש בשירות VPN עם הצפנה אם אתה עובד באופן קבוע על נתונים רגישים ברשתות ציבוריות.

אבטחת אתרים היא נושא חשוב מכיוון שהאקרים יכולים למקד לאתרים יותר מאשר רק רווח כספי. הם עשויים לנסות להרוס את האתר או להשתמש בו למטרות לא חוקיות ולכן ישנה חשיבות עליונה לנקוט באמצעים של חברת אחסון אתרים על מנת להבטיח שהאתר מאובטח.

טיפים נוספים באבטחת מידע:

לוודא שהסיסמאות שלך חזקות- שימוש בסיסמאות מסובכות עם מספרים, אותיות גדולות, אותיות קטנות וסמלים, אם אתה משתמש בסיסמה כגון '123456', סביר מאוד שמישהו יצליח לפרוץ את חשבונך מכיוון שקל מאוד לפצח סיסמה מסוג זה.

במקום זאת, נסה להשתמש בביטויים או משפטים, למשל: 'שמי משה ואני אוהב שוקולד'. בדרך זו, אם מישהו אחר היה מנסה לגנוב את הסיסמה שלך, הוא היה צריך יותר מסתם מזל

שמירה על עדכוני המחשב שלך עם עדכוני תוכנה ותוכנות אנטי-וירוס,

הסרת תוכנות מיותרות שעלולות להוות סיכון אבטחה

משמעות אבטחת המידע לחברות ועסקים

אבטחת האתר היא יותר מאשר רק לוודא שהאתר שלך מוגן מפני פריצות.
מדובר בשמירה על אבטחת המידע, הגנה על המוניטין של החברה ועמידה בחוקים ותקנות בנושא הגנת נתונים.

חברות אחסון אתרים לוקחות אחריות על בטיחות האתר מצדן על ידי מתן חומות אש, מערכות גילוי חדירה (IDS) ואמצעי אבטחה אחרים להגנה על השרתים שלהן המארחים אתרים.
ניתן להגדיר הגנות אלה כדי לעקוב אחר תעבורה נכנסת או תעבורה יוצאת בשרת אינטרנט, אך אינן חסינות מאה אחוז.

והאקרים יוכלו לפרות לאתרים של החברה בדרכים רבות ולגרום לנזקים רבים למשל כמו:

גניבת פרטי התחברות לאתר: האקר יכול לגנוב את פרטי הכניסה לאתר ולאחר מכן להשתמש בו כדי להיכנס לאתר.

כוח ברוט- Brute Force: האקר ימשיך ללא הרף לנסות סיסמאות שונות באתר ספציפי עד שימצא את הנכון.

פריצה למסד הנתונים של האתר: האקר יכול להפר את מערכות ה- IT של הארגון, לגנוב נתונים ולאחר מכן להשתמש בהם בדרכים זדוניות.

התקפות XSS: XSS מייצג Scripting Cross-Site.

התקפת DDoS: DDoS מייצג התקפת מניעת שירות מבוזרת.

כוח הסייבר !

לאור כל האמור לעיל, מקצוע אבטחת המידע והסייבר הינו מקצוע נדרש היום וחברות רבות מחזיקות באנשים שעבודתם היא להיות אמונים על אבטחת המידע של אתרי החברה וכלל הנכסים הדיגיטליים ותפקידם כולל מניעה של מתקפת סייבר בשוטף , ובמקרה של מתקפה עליהם לזהות אותה ולעצור אותה בהקדם, בטרם תהיה פגיעה שעלולה לפגוע הן בלקוחות החברה והן בחברה עצמה ולגרום להם נזקים כלכליים אדיריםץ

קורס סייבר מקצועי יכול לעזור לך ללמוד דרכים שונות לאבטחת האתר שלך. מלמדים אותך כיצד להתכונן להתקפות ולמנוע אותן מלכתחילה.

מגוון רחב של קורסי סייבר זמינים כעת ברשת, שיעסקו בנושאים כגון אבטחת רשת, אבטחת אפליקציות והפריה אתית. קורסים אלה יכולים לעזור לך לצבור ידע כיצד למנוע התקפות סייבר ולאבטח את הנתונים שלך.

 

מבית YeshnoSEO

All Rights Reserved - Beseg.co.il © 2021